Wildervank Beheer en Beschermingsbewind,
Postadres:
Postbus 7656, 8903 JR, Leeuwarden
Wij zijn tijdens werkdagen bereikbaar tussen 10 en 15 uur. Telefoon: 0646-513 750 (ook WhatsApp)
Uitsluitend op afspraak kunnen wij gesprek inplannen in ons flexkantoor welke zich bevindt op het adres Francois HaverSchmidtwei 2, in het Crystalic Business Center te Leeuwarden.
U kunt zich aanmelden bij de centrale receptie nabij de ingang.
Waarneming en achterwacht.
- Cliënten worden minimaal 14 dagen voorafgaand aan een vakantie geïnformeerd per e-mail of WhatsApp.
- Tijdens de afwezigheid is een achterwacht beschikbaar voor spoedgevallen.
- Twee keer per week vindt er overleg plaats met de achterwacht om de continuïteit van de dienstverlening te waarborgen.
- Voor mentorschapszaken is Helena van der Laan of Theo Wildervank op afroep beschikbaar.
- Sinds 2024 hebben wij een aanvullende achterwachtovereenkomst met Dukaat Bewind waardoor er extra ondersteuning is voor bewind en mentorschap. Beide kantoren hanteren dezelfde werkwijze en maken gebruik van dezelfde software, wat een naadloze samenwerking garandeert.
Gedragscode
In de wet staat vastgelegd hoe een bewindvoerder moet handelen. Wij werken volgens de wet en volgen deze beroepscode.
Beroeps en Gedragscode Bewindvoering
Gedragscode cliënten
Werkprocessen
In een bijlage hebben wij onze werkprocessen beschreven. Bij het intakegesprek leveren we standaard een exemplaar op papier.
Werkprocessen
Klachtenregeling
Hoewel wij ons werk ten volle in uw belang uitvoeren, kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent. Als er sprake is van onduidelijkheden, staan wij klaar om verdere uitleg te geven. Als u de maatregel te zwaar vindt, kunnen we samen naar een oplossing zoeken. Aarzel niet om contact met ons op te nemen om uw probleem te bespreken.
WBB-Klachtenregeling
Tarieven
De tarieven voor bewindvoering zijn vastgesteld door het Landelijk Overleg Voorzitters Civiele Kantonsectoren (LOVCK) en zijn gepubliceerd in de Staatscourant.
Bij niet nadere benoemde werkzaamheden kan een project op maatwerk worden samengesteld. Vraag naar de mogelijkheden.
In principe betaalt u de kosten zelf. Bij onvoldoende inkomen verzorgen wij een aanvraag bij uw Gemeente voor bijzondere bijstand.
Tarieven 2024
Tarieven 2025
Intakegesprek:
Tijdens de intake maakt u kennis met ons kantoor en krijgt u uitleg over onze werkwijze. Dit gesprek is geheel vrijblijvend en biedt u de mogelijkheid om vragen te stellen. De duur van het gesprek is doorgaans tussen één en anderhalf uur en de locatie kan bij u thuis, bij ons op kantoor of op een andere locatie naar keuze plaatsvinden. Wij raden aan om iemand, zoals een vriend of familielid, mee te nemen zodat de informatie goed begrepen wordt. Vergeet niet uw ID-bewijs mee te nemen.
Voor dit gesprek is het belangrijk dat u bijgaand intakeformulier volledig ingevuld meeneemt.